A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
.

Методичні заходи

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Така тема статті, яка опублікована у всеукраїнському журналі «Профтехосвіта», автором якої є наш викладач математики Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури Корінчук Володимир Васильович. Наскрізні лінії професійних компетентностей реалізуються під час розв’язування задач практичного змісту, що виникають за межами математики, але розв’язуються з використанням математичного апарату.
Реалізація наскрізних ліній та формування професійних компетентностей здійснюється через розв’язування прикладних задач із математики. Саме про це йдеться у статті та як вирішуються ці завдання на уроках математики з урахуванням сучасних суспільно-економічних запитів і цінностей.
У статті подано фрагмент інтегрованого уроку з виробничого навчання та математики на тему: «Розрівнювання розчину. Розв’язування задач професійної спрямованості», проведених майстром виробничого навчання та викладачем математики. На уроці їм вдалося поєднати й використати знання з технології штукатурних робіт із математикою, економікою, фізикою та охороною праці.
У другому фрагменті уроку з формування професійної компетентності учнів було наведено під час вивчення теми про найбільше та найменше значення функції із розв’язуванням задач через використання похідної функції. Була розглянута задача-проблема: «Столяру потрібно виготовити вікно прямокутної форми периметром 6м. Якими мають бути розміри вікна, щоб воно пропускало найбільше світла».
Отже, на перший план реалізації цілей і змісту математичної освіти в закладі професійно-технічної освіти висуваються інтереси професійної підготовки майбутніх робітників. Тому обов’язковою стає вимога профілювання уроку математики з урахуванням важливості дисципліни для освоєння майбутньої професії столяра чи муляра, а також розвитку загальної культури учнів.

На данном изображении может находиться: один или несколько человек и текстНет описания фото.

Нет описания фото.Нет описания фото.

Засідання обласної секції бібліотекарів

 21 березня на базі Луцького ВПУ будівництва та архітектури в читальній залі відбулося засідання обласної секції бібліотекарів. 
Темою секції було впровадження УДК в практику роботи бібліотек.
Секцію відкривав своїм виступом заступник директора з НВР Місюра Володимир В’ячеславович, розповів про навчальний заклад, бібліотеку та презентував свою книгу, яку подарував усім присутнім.
Керівник секції – методист НМЦ ПТО Селедець Світлана Володимирівна розповіла про впровадження нової системи класифікації бібліотечних фондів та облік і роботу з новими надходженнями. Розглянули питання термінів зберігання та списання періодичних видань.
Бібліотекарі нашого училища підготували доповіді та презентації своєї роботи. Розповіли про зміни у користуванні бібліотекою та поділилися досвідом роботи в бібліотеці з учнями.
Поділившись на групи учасники секції виконували практичну роботу по створенню структурної моделі системи роботи бібліотеки.
На таких заходах ми маємо змогу поспілкуватися з колегами, поділитися планами на майбутнє, обговорити актуальні питання.
Гості з радістю відвідали музей дипломних робіт учнів відділення художніх ремесел і познайомилися з старший майстром Стельмахом Анатолієм Івановичем, який провів екскурсію. 
Дякуємо учасникам секції, колегам і усім хто долучився до організації заходу!

Нет описания фото.На данном изображении может находиться: один или несколько человек, люди сидят и в помещенииНа данном изображении может находиться: 2 человека, люди сидят и в помещении

 

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД РОЗВЯЗУВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ЗАДАЧ
Така тема наукової доповіді, з якою виступив наш викладач-методист математики Корінчук Володимир Васильович Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури на всеукраїнській науково-практичній конференції «Моделювання в освітньому процесі», яка відбулася 23–25 лютого 2019 року. Конференцію організували кафедра експериментальної фізики та інформаційно-вимірювальних технологій Східноєвропейськогонаціонального університету імені Лесі Українки та кафедра теорії та методики викладання шкільних предметів Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти під егідою міністерства освіти і науки України.
У статті розглядається проблема розвитку в учнів та студентів умінь математичного моделювання при вивченні природничо-математичних предметів, визначається необхідність оволодіння ними вміннями математичного моделювання як універсального методу пізнання дійсності при розв’язуванні геометричних задач. Це пояснюється тим, що цей метод володіючи властивостями загального методу наукового пізнання у навчанні відіграє роль інтегруючого чинника щодо предметного змісту шкільної програми математики, природничих предметів та спеціальних дисциплін. 
Автором також було розглянуто конкретні приклади застосування математичної моделі при розв’язуванні геометричних задач.
Викладач отримав сертифікат, який підтверджує, що його виступ опублікований у збірнику матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції «Моделювання в освітньому процесі».

На данном изображении может находиться: текстНет описания фото.

Досвід – джерело педагогічної майстерності

 

Відповідно до плану роботи училища над Єдиною методичною проблемою «Компетентнісна основа підготовки кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів » та з метою пропаганди ефективного педагогічного досвіду у листопаді-грудні в училищі пройшов місячник педагогічної майстерності «Досвід – джерело педагогічної майстерності».

 

В рамках місячника проводилися відкриті уроки та виховні заходи, презентації досвіду, предметні тижні та тижні професій опоряджувальників, столярів, мулярів, тиждень циклової комісії зі спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія», семінар-практикум «Інтерактивні форми роботи на компетентнісному уроці», тренінг «Протидія боулінгу».

 

Цікавими та змістовними були відкриті уроки виробничого навчання проведені майстрами виробничого навчання та викладачами:

Мельничук  Ольгою з теми «Оздоблення поверхонь рідкими шпалерами», Краль Наталею з теми «Оклеювання стіни шпалерами на паперовій основі»,  Прохоренко Надією з теми «Фарбування стін водоемульсійною фарбою», Гупало Фаїною з теми «Японія», Стельмахом Андрієм з теми «Завершення роботи. Анатомічна будова голови», Собуцькою Вікторією з теми «Права і свободи людини», Кравчуком Олександром з теми «Монтаж каркасу прямолінійної перегородки», Троцюком Миколою та Пилаєвою Лідією з теми «Розрахунок обсягу робіт і витрат матеріалів при будівництві одноповерхового будинку».

 

 

 

 

Активні форми роботи на компетентнісному уроці

5 грудня в училищі для викладачів загальноосвітньої та професійної підготовки було проведено навчально-практичний семінар «Активні форми роботи на компетентнісному уроці».

Викладачі виступили в ролі учнів та на прикладі завдань з різних предметів ще раз пригадали ефективні прийоми та методи, які можуть ефективно використовуватися на уроках. Метою заходу було ознайомити присутніх з методикою застосування інтерактивних прийомів роботи на реальному матеріалі з різних предметів.

Викладачі під керівництвом методиста училища Валентини Голотюк працювали в малих та великих групах, дискутували, вирішували проблемні ситуації, висловлювали та відстоювали свої думки, використовуючи технології «Криголам», «Мозковий штурм», «Мікрофон/Естафета думок», «Дерево рішень», «Снігова куля», «Асоціації», «Навчи іншого», «Займи позицію» тощо.

 

Тиждень природничих дисциплін

З 19.11 по 23.11.2018 р. у Луцькому ВПУ будівництва та архітектури проходив тиждень природничих дисциплін.

В рамках тижня природничих дисциплін було проведено:

Презентацію на тему: «Найзагадковіші, незвичайні, покинуті» для учнів І курсу. Учні ознайомилися із найзагадковішими місцями планети; незвичайними різнобарвними озерами на Землі; покинутими містами світу, які не перестають інтригувати.

Підготовлено і досліджено газету «Цікаві факти про чай і каву та їх замінники» для учнів і працівників училища, розміщену в фойє навчального корпусу, І поверх)

Для груп ЛГ-11, ОДМПР-11 організовано Розмову на тему: «Як у світі живуть без сміття». Яручик Вікторія представила власне дослідження «Пластмаси». Ознайомлено учнів із найбруднішими місцями планети та країнами, які не  мають сміття, способами утилізації сміття в різних країнах. До проведення долучились учні групи ЛГ-11: Райхерт Захар та Ліпич Вадим.

Серед груп ІІ курсу проведено «Інтелектуальну гру: «Що? Де? Коли?».

Групу 21 представляли: Пукалюк Назар, Семенюк Віталій та Буцер Максим;

Групу 22 представляли: Урбан Юрій, Тіунов Андрій та Михальчук Назар;

Групу 23 представляли: Кухарець Ліза, Веремко Оля, Філюк Микола.

Журі гри: Паляниця Т.М. (викладач української мови та літератури), Газюк Богдан (гр..23), Передон Богдан (гр. 22).

Арбітром змагань був Гергель Денис (гр. 21).

Ведучими гри були Абрамчук Анастасія, Оксенюк Анастасія, Жорова Ліза (гр..14).

Перемогу отримала гр. 23, група 22 – ІІ місце, група 21 – ІІІ місце.

Бінарний відкритий урок на тему: «Японія» (гр. 14). провела старший викладач Гупало Ф.В. разом з викладачем відділення художніх ремесел Гупало А.П.

 

Наш викладач зайняв ІІ місце у Всеукраїнському конкурсі

З 15 грудня 2017 до 15 травня 2018 року видавнича група «Шкільний світ» проводила всеукраїнський традиційний конкурс педагогічної майстерності ПАНОРАМА ТВОРЧИХ УРОКІВ – 2018 «Наскрізні змістові лінії в освітньому процесі Нової української школи».

Мета цього огляду-конкурсу: популяризувати кращий педагогічний досвід серед освітян України.

Участь у конкурсі мали змогу брати педагоги загальноосвітніх шкіл та закладів професійно-технічної освіти, а результати конкурсу оцінювало компетентне журі. Цінними подарунками було нагороджено переможців у кожній номінації за І, ІІ та ІІІ місця.

Етапи проведення конкурсу:

  1. Приймання робіт з 15 грудня 2017 року до 15 травня 2018 року.
  2. Визначення переможців із 15 травня до 30 червня 2018 року включно.
  3. Інформацію про переможців було розміщено на сайті видавництва 20 серпня 2018 року.

Нагородження:

Учасники, які посіли перші місця, отримали дипломи й цінні подарунки. Учасники, які посіли другі та треті місця, отримали дипломи й заохочувальні подарунки. Після завершення конкурсу організатори надішлють до департаментів (управлінь, відділів) освіти листи-подяки з інформацією про переможців і лауреатів.

Вимоги до конкурсних матеріалів:

  1. Конспект уроку має містити чітко сформульовані тему, мету, завдання, перелік засобів навчання, визначену структуру, опис дій учителя (вихователя) та учнів (вихованців), список використаних джерел.
  2. До конспекту обов’язково має бути додано заявку встановленого зразка, яку учасник заповнив власноруч.

В цьому конкурсі взяв участь і наш викладач математики Корінчук Володимир Васильович, який підготував конкурсні матеріализ досвіду своєї роботи згідно вимог.

Компетентне журі відзначило роботу викладача в номінації «Профтехосвіта» і нагородила дипломом та заохочувальними подарунками за зайняте друге місце у всеукраїнському конкурсі педагогічної майстерності ПАНОРАМА ТВОРЧИХ УРОКІВ – 2018 «Наскрізні змістові лінії в освітньому процесі Нової української школи».

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень